Kawa na eventy – dlaczego nie może jej zabraknąć?

Większość z nas nie wyobraża sobie dnia bez filiżanki aromatycznej kawy. Napój ten jest najlepszym źródłem pobudzającej kofeiny, tak bardzo potrzebnej zwłaszcza w godzinach porannych. Jak podają statystyki, Polacy piją średnio 500 filiżanek kawy rocznie. W związku z tym trudno wyobrazić sobie, by napoju tego mogło zabraknąć podczas wszelkiego rodzaju wydarzeń branżowych. Dlaczego jeszcze kawa na eventy odgrywa tak ważną rolę?

Optymalna ilość kawy na event, czyli jaka?

Organizując wydarzenie branżowe, warto odpowiednio wcześnie ustalić, jaka ilość kawy będzie wystarczająca. Przyjmuje się, że jeśli grupa liczy nie więcej niż 200 osób, to na jednego uczestnika przypada około 300 mililitrów napoju. Należy również zwrócić uwagę na takie kwestie, jak długość oraz intensywność eventu. Porę dnia czy planowaną ilość oraz czas trwania przerw kawowych. Statystki podają, że każdy uczestnik konferencji wypija średnio 1,3 filiżanki kawy. Wpływ na to może mieć między innymi fakt, że poza nią na spotkaniach dodatkowo serwowane są również inne napoje.

Kawa na eventy

Pora dnia

Jeżeli organizowane przez nas spotkanie rozpoczyna się w godzinach porannych. Możemy spodziewać się, że zapotrzebowanie uczestników na kawę będzie znacznie większe. W okolicy południa zainteresowanie tym napojem może spaść nawet o połowę. Z uwagi na fakt, że większość osób do lunchu preferuje wodę czy sok. Późnym popołudniem uczestnicy znów będą chętniej sięgali po kofeinowy napój, by ożywić się po kilku godzinach wykładów czy warsztatów.

Jak dopasować ilość kawy do długości przerw?

Jeżeli przerwy pomiędzy prelekcjami są nie dłuższe niż 10 minut, w ich trakcie uczestnicy wypiją zapewne nie więcej niż jedną kawę. Gdy trwają one około 15 – 30 minut, istnieje spore prawdopodobieństwo, że uczestnicy sięgną po 2 filiżanki napoju. Gdy spotkania nie mają sztywnie założonych ram czasowych dotyczących przerw. Doskonałym rozwiązaniem będą przerwy ciągłe, podczas których przez cały czas do dyspozycji będzie kawa na eventy. Żeby nie zakłócać przebiegu prelekcji, najlepiej aby tego typu przestrzeń została zaaranżowana w holu lub osobnej sali.

Zapotrzebowanie na kawę a pora roku

Wyniki badań pokazują, że Polacy więcej kawy wypijają jesienią oraz zimą. Może wynikać to z faktu, iż aura jest wówczas ponura, a dni krótkie. Większość osób jest wówczas bardziej senna, w związku z czym poszukuje sprawdzonego sposobu na pobudzenie. Świetnie w tej roli sprawdzi się kofeinowy napój. Gdy organizowane przez nas wydarzenie odbywać będzie się w sezonie jesienno – zimowym, zadbajmy, by nie zabrakło na nim dużej ilości kawy.

Kawa z naszej oferty

W naszej ofercie dostępna jest kawa na eventy – mielona lub ziarnista. Którą umieszczamy w eleganckiej puszce z etykietą reklamową. Dla zachowania pełni aromatu istnieje możliwość dodatkowego zapakowania jej w szczelny, foliowy woreczek. Aby wydobyć pełnię smaku dostępny jest również cukier reklamowy (biały lub trzcinowy) pakowany w wygodne, jednorazowe opakowania oraz słodzik.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (9 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...