00-120 Warszawa, ul. Złota 59 (budynek Lumen 9p.) +48 22 122 13 13 sweets( małpa )reklamowe-slodycze.pl
Powrót

Cukier reklamowy 100 x 15

Cukier reklamowy 100 x 15
Cukier reklamowy 100 x 15
Cukier reklamowy 100 x 15
Cukier reklamowy 100 x 15
Cukier reklamowy 100 x 15

Cena od: tel.

Cukier reklamowy 100 x 15

Specyfikacja:

Rodzaj cukru: biały lub trzcinowy
Waga netto:  ok. 4 g
Wymiary: 100 x 15 mm
Minimalne zamówienie: 12 000 szt.

Cukier reklamowy

Stawiasz na stole kawę. Jest gorąca i aromatyczna – taką lubisz najbardziej. Dziś masz ochotę na słodką, dlatego rozglądasz się za cukiernicą. Jest. Piękna, estetyczna i pełna słodkich kryształków. Stoi tuż obok, dlatego sięgasz po nią. W myślach słyszysz ten charakterystyczny dźwięk, gdy łyżeczka cukru zatapia się powoli w kawie. Ach, kawa!
Otwierasz cukiernicę… zbrylony cukier obkleił wszystkie ścianki. I choć wiesz, że stało się to, bo ktoś po prostu włożył tu mokrą łyżeczkę, to jednak nie możesz się przełamać. A może łyżeczka była oblizana?
Teraz już wiesz, dlaczego cukier w saszetkach na większych imprezach zawsze będzie miał przewagę?

Cukier reklamowy w saszetkach

Cukier pakowany w małe saszetki ma bardzo wiele zalet. Po pierwsze, jest pakowany w porcje w sam raz. Nie są ani za duże, ani za małe. Po drugie, takie pakowanie jest higieniczne. Masz pewność, że cukier, który wsypujesz do napoju, jest czysty i świeży. Nie dostała się do niego wilgoć, nic go nie roztopiło, a kryształki są nieskazitelne. Po trzecie, cukier w paluszkach to idealny nośnik reklamy. Powierzchnia nadruku na opakowaniu daje wiele możliwości, które masz na wyciągnięcie ręki. Wystarczy z tego skorzystać.

Cukier z nadrukiem

Cukier reklamowy z logo czy z hasłem reklamowym to bardzo dobre posunięcie. Wykorzystanie najdrobniejszych szczegółów sprawia, że łatwiej osiągnąć założony cel. Dopilnowanie takich drobiazgów na eventach, pokaże gościom, że organizatorzy zadbali o każdy, nawet najmniejszy detal imprezy. W hotelach na opakowaniu cukru reklamowego możesz umieścić pozytywne cytaty, które wywołają uśmiech na twarzach gości. W restauracji czy kawiarni saszetkę cukru można wykorzystać jak ciasteczko z wróżbą – wtedy klienci, nawet jeśli nie słodzą, będą z chęcią sprawdzać nadruki na opakowaniu. W firmowej kuchni wystarczy samo logo firmy, by wzbudzać w pracownikach odpowiedni szacunek do miejsca swojej pracy. W dobie problemu z dobrym pracownikiem, działania employer brandingowe są na wagę złota!
A Ty jak wykorzystasz swój cukier? Chętnie pomożemy Ci wybrać najlepszy pomysł.

Katalog: A

Powrót
0

Uwielbiamy słodycze, dlatego zbieramy ciasteczka.
Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dowiedz się więcej

cookies-alert

Uwielbiamy słodycze, dlatego zbieramy ciasteczka.
Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dowiedz się więcej